czwartek, 14 marca 2013

Papież - chemik

Blog ten jest poświęcony chemii wszelkiego rodzaju. Znajduje się tu również zakładka: historia chemii, a ponieważ wczoraj jest już historią to tego (teraz) newsa umieszczam w tej kategorii.

Pewnie już się domyślacie o co mi chodzi... Mianowicie nowo wybrany papież prosto z Argentyny ma dyplom z... Chemii!
Kiedy się o tym dowiedziałam w mojej głowie pojawił się obraz:

(mam nadzieje, że nie obraża on niczyich uczuć religijnych)

Nie ukrywam, że poczułam się pokrewną duszą z tym człowiekiem, poza tym wydaje się miły, ciepły i radosny. 

1 komentarz:

  1. Miałem dokładnie to samo odczucie :)

    Cieszę się, ze ktoś ma takie widzenia jak ja :)

    Zapraszam do mojego bloga, też chemicznego, ale nie tak profesjonalnego jak twój. Głównie z komiksami chemicznymi
    http://www.chemiawedlugszymonamedykowskiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń